Adatvédelmi tájékoztató: A felhasználói élmény fokozása és a személyre szabott legjobb ajánlatok érdekében, valamint kényelmi illetve statisztikai célból weboldalunk  cookikat (sütiket) tárol a készülékén és webszervereken. Ezen adatok tárolásának módját a “Beállítások” feliratra kattintva tudja módosítani. Abban az esetben, ha hozzájárul a sütik használatához, kattintson az OK gombra. Részletesebb információ az "Adatvédelmi nyilatkozat" menüpontban található.

Szállítás és fizetés

Profi szállító csapattal dolgozunk, rendelés leadásakor választhatsz az MPL és a GLS szállító szolgáltatók között. Kiszállításkor minden lépésről informálunk, amíg át nem veszed a csomagod. Minden csomag többszöri kontrollon megy át mielőtt becsomagoljuk és elküldjük. Nem fordulhat elő, hogy nem azt kapod amit rendeltél vagy valami hiányzik belőle. A csomagolás folyamatát kamera rendszer rögzíti, minden egyes csomag tartalma utólag ellenőrizhető. Ha ilyen jellegű reklamáció érkezik, haladéktalanul kivizsgáljuk és orvosoljuk. Hibás vagy szállítási sérült termékeket 72 órán belül cserélünk. Szállítási sérülés esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre mely bizonyítja, hogy a szállító hibájából sérült meg. A szállítással kapcsolatos panaszt a reklamacio@szerszamkell.hu email címre küldd el.

 

Személyes átvétel

Csomagodat átveheted az áruházunkban

2030 Érd, Velencei út 33. (UNIX mellett)

H-P: 8:00 – 17:00
Sz: 8:00 – 12:00

 

Csomagponti átvétel

A csomagodat kérheted Posta hivatalba, Posta Pontra (MOL benzinkutak, Coop áruházak) vagy GLS csomagpontra. A kiszállítás bruttó 36.000.- Ft felett ingyenes! (kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "raklapos" díjzónába tartozik)

     MPL csomagpont kereső

  GLS csomagpont kereső

 

Házhozszállítás

A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni.
Ha nem vagy otthon a kiszállításkor, akkor sincs mitől félned! A Magyar Posta mégegyszer megkísérli a kiszállítást, ezután a csomagod a legközelebbi postára kerül ahol 5-10 munkanapon belül átveheted.

 

Szállítási alapdíjtáblázat*

Az árak a bruttó 36.000.- Ft rendelési érték alatti csomagok kiszállítására érvényesek, felette ingyenes a szállítás

Súly MPL Postapont MPL Házhoz GLS házhoz Raben házhoz
 0 - 5 kg  1.490.- Ft  2.190.- Ft  2.490.- Ft** -
 5 - 10 kg  2.290.- Ft  2.550.- Ft  2.890.- Ft** -
 10 - 20 kg  2.790.- Ft  2.675.- Ft  3.190.- Ft** -
 20 - 40 kg  2.990.- Ft***  3.990.- Ft  4.390.- Ft** -
 40 - 80 kg - - -  10.900.- Ft
 80 - 200 kg - - -  15.440.- Ft
 200 - 300 kg - - -  18.950.- Ft
 300 kg felett - - -  24.900.- Ft


*A termékadatlapon mindig a legolcsóbb szállítási mód van feltüntetve az adott termékre. 

**Bizonyos termékek GLS futárszolgálattal nem szállíthatóak. GLS pontra szállítás díja egységesen 2.290.- Ft.

**A GLS futárszolgálat nem vállalja 40 kg-nál nehezebb illetve túlméretes csomagok kézbesítését.

***Posta Pontra maximum 20 kg súlyú csomag szállítható, Postán maradó szállítási mód esetén lehetőség van nagyobb súlyú csomag átvételi pontra rendelésére.

Extra szállítási szolgáltatások

 Speciális kezelésű, törékeny termékek (pl. zuhanykabin) díja  24.900.- Ft
 Speciális kezelésű, túlméretes termékek (pl. 2m feletti létrák) díja  6.700.- Ft
 36.000.- Ft feletti, nem speciális kezelésű rendelések szállítása  ingyenes
 Kezelési költség  490.- Ft

 

Szállítás menete

1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.

2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.

3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát.

4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni.


Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?

Ha az első kézbesítés sikertelen, úgy az futárszolgálat diszpécsere felveszi a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagod. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. MPL szállítási mód esetén a csomag a helyi postán 5 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták)
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesítünk) 48 órán belül sem kapod meg a rendelésed, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.

Néhány hasznos tanács

Figyelj arra, hogy az irányítószámot és a telefonszámot pontosan add meg a sikeres kézbesítés és az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében! Szállítási címnek olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodsz vagy valaki aki átveheti (pl.: munkahely, szomszéd, rokon, stb.) Rendeléskor a "szállítási cím" mezőben kell feltünteti ezt a címet! Ettől a számlázási cím természetesen eltérhet. Fontos, hogy a minél egyszerűbb kézbesítés érdekében a cím a lehető legpontosabb legyen: Irányítószám, város, utcanév, u./tér/köz/stny., házszám, lépcsőház/emelet/ajtó (ha van).

És a 40 kg-nál nehezebb termékek?

Abban a speciális esetben, ha a kiszemelt termék 40 kg-nál nehezebb, úgy futárszolgálattal sajnos nem tudjuk kiszállítani. Ezek a termékek átvehetőek személyesen üzletünkben, vagy lehetőség van kiszállításra, "Raklapos" szállításban, melynek díja eltér az alap díjszabástól. Bővebb információ miatt érdeklődj (munkaidőben) telefonon a 06 1 700 1100 -es számon vagy e-mailben az info@einhellshop.hu

Külföldi megrendelés

Határon túli megrendelés esetén módunkban áll 0% Áfás számlát kiállítani, amennyiben a vásárló rendelkezik közösségi adószámmal és igazolja, hogy más EU tagországba szállítja ki a vásárolt termékeket. Határon túlra, futárszolgálattal történő kiszállításra sajnos egyelőre nincs módunk, kizárólag magyarországi átvétel lehetséges, de rajta vagyunk, hogy legyen!

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, üzenj Vevõszolgálatunknak vagy hívd a 06 1 700 1100 -es közvetlen számot (munkaidőben)